Na samym początku dzieci wzięły udział w zabawach z wykorzystaniem programu Giny Davis „Trening Uwagi”, podczas których doskonaliły umiejętność skupiania uwagi i rozwijały percepcję wzrokową dobierając m. in. „połówki” serduszek. Następnie przedszkolaki biorące udział w programie „Migu – Mig” związanym z językiem migowym poznały nowe znaki. Nauczyły się migać słowo „Walentynki” oraz została wprowadzona piosenka pt. „Serduszko”. Poza tym podczas zabawy plastycznej wykonały napis „Walentynki” z układu graficznego znaków w języku migowym.
Na samym początku dzieci wzięły udział w zabawach z wykorzystaniem programu Giny Davis „Trening Uwagi”, podczas których doskonaliły umiejętność skupiania uwagi i rozwijały percepcję wzrokową dobierając m. in. „połówki” serduszek. Następnie przedszkolaki biorące udział w programie „Migu – Mig” związanym z językiem migowym poznały nowe znaki. Nauczyły się migać słowo „Walentynki” oraz została wprowadzona piosenka pt. „Serduszko”. Poza tym podczas zabawy plastycznej wykonały napis „Walentynki” z układu graficznego znaków w języku migowym.